Wednesday, January 13, 2010

hari sedih sedunia

Views
berbaldi2 air mata tumpah semalam, mengalahkan tgk cerita one liter of tears tol...aku sendiri pun terpinga2 keliru sebab dan kenapa aku sadis sgt smlm...haihhh...dilema perasaan betoila aku nih....sepetang dah hujan bagai nak rak...pastu bila malam, sambung lagi...eh2....sambung hujan siap ngan sound effect lagi...pastu kawan2 aku yang kat sebelah siap tiru2 bunyik aku lak tuh...hampeh ah....hmmmm....so, bila aku nak buat ulasan cuaca, aku terpinga ala2 pening lalat,

1. mcm mana aku boleh hujan ek?
2. kenapa boleh hujan ek?

hushhh....sakit pale duk memikirkan kenapa dan macam mana....ada idea?

No comments: