Sunday, January 10, 2010

pokok sayur

Views
kali ni aku nak share ngan korg ttg pokok sayur, hah, nak tau ape benda y aku maksudkan? tgk gmbar ni...
aku dapat ni mase ngah syiok2 makan mee goreng, emmm...sedap mee goreng dia...duk belek2 mee, sekali keluar la dahan pokoknye...perghh...mmg pokok sayur lah dia bagi kat aku...

walaupun aku suka makan sayur, tapi aku tak berani nak makan pokok sayur nih, takut nnti penghadaman aku jem di tgh jalan...setakat makan pokok2 renek, pokok herba tu boleh lagi lah, tapi ni...hushhh...dah tahap hutan kekal dah ni...cannot2...

notakaki : basuh sayur bersih2 sebelum dimasak...

No comments: