lindungi kami

huh...hari smlm sgt mendebarkan penghuni umah ini...kalau encek kelambu, dia suke panggil penghuni umah puaka...aku takmo lah tiru dia, nak panggil penghuni umah jin bertendang ni...setiap apa y telah berlaku sbnrnya amat menakutkan aku dan mereka y lain, tp kehidupan ttp kena teruskan, jadi terpaksa buat2 berani mcm takde pape yang berlaku...nak je rasanya bercerita pjg lebar kat sini tp kekangan dari segi masa...maybe esok2 time free, aku leh bersembang kat sini ngan jayanya...kan pengetua kan...? eh...sori puan, saya tak sengaja...mlm dah berlabuh dah ni...i need to get rest gak...esok puan pembimbing tersayang mau nengok aksi saya terkontang kanting di depan...hurmmmm...wish me luck sgt2 tau...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing