belum apa-apa dah apa-apa

td tgk akaun bank, huh....ada duit masuk...wakaka...bagus2...alah...masuk ciput je, tp akunya plan boombastik dah...mmg sesuai ngan tajuk entry "belum apa-apa dah apa-apa"

alah...aku nak share sket apa plan aku...

memandangkan aku skrg tgh melebarkan lagi bisnes crochet aku, setakat ni, okaylah, agak memberangsangkan diri sendiri...dengan kemasukan money2 dlm akaun aku, aku ingat nak buat satu rumah kedai khas utk memasarkan hasil crochet and menjadi tumpuan mereka yang berminat nak belajar crochet...

apa kau ingat money2 masuk riban2 ke cik kak oi!!!

ha'ah ek, nak buat reban ayam y ciput pun riban2 gak hbs, ni kan plak nak buat umah kedai khas utk aku, lupa la plak...

kalau setakat y masuknya puluh2an aje, baik kau berangan ala2 kadar je cik kak...

notakaki : ceh...nak bayar bil tepon bulan2 pun tak lepas, cit...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing