khayal

smlm, bfore tido, aku amek satu jenis ubat y mmg aku bertahun2 nak elak dr mengambilnya, tp sbb smlm, aku da tak thn sgt nak menanggungnya, aku pejam mata, gulp...telan, hbs cite...so, pg2 lagi, aku da jalan kiri kanan mcm org mabuk todi...huh...rasakan penangan itu...

kesian my sis ngan brother in law, hihihi...nak buat mcm mana...i do have no choice...

bape bijik tah buah kelapa dorg beli, suh aku minum airnya..tgh ari, keadaan masih takde perubahan...terbungkang aje aku, betul2 ho lioau gini...

mase aku ngah lalok tu, aku rasa aku nmpak sesuatu, mcm2 bayangan aku dapat, enset sebelah tangan je, aku agak mesti aku ada anta msg tah pape kat someone, sbb tetibe aku dpt msg, aku sendiri tak phm...aku nak reply, tapi sayang, aku tak mampu...

bila da nak masuk asar, my sis suh bangun mandi, pas mandi, i feel much better...tu y sempat aku hupdate kat sini...huh...my sis suh amek angin luar, tgk lah mcm mana, adakah aku masih lalok...hmmm...layan je lah...

notakaki
mysis : kau amek dadah ke?
aku : cit...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing