Wednesday, June 9, 2010

entry lewat malam

Views
kalu diikutkan sejarah, waktu2 begini, aku dahpun belayar smpai tah memane dah ni...tp mlm ni, sepesel sket, sbb tak tidur lagi...takdelah nak hupdate story y best, tp saje je, gatai tangan jap nak jenguk laman...

td aku ada cakap nak siapkan crochet kan, da siap da, tp aku tak hamek gmbar lagi, malas nak cucuk sana cucuk sini...nnti esok2 ah, dtg angin rajin sket, aku hupload ah...so, matlamat nak siapkan sesuatu hari ni tercapai...yess!!

esok mcm mana?tadak sape tau, jd tak leh tulis apa2 lagi ini malam...huhuhu

wokehla...wa chaw lu beb...adios and selamat malam kalian...assalamualaikum...

No comments: