Monday, June 14, 2010

perkembangan allergenic

Views
hari ni, bangun pagi, terasa sangat gatal kat kedua-dua mata, masih gatal nampaknya, takpelah, janji aku tak genyeh...(genyeh jugak, tp tak leh lama2, takut)

cuma hari ni, rasa seram sejuk mcm nak demam, tekak da sakit, hidung dah berair, pendek kata, aku dah selsema nih, ni msti sbb gi hsptl smlm, byk virus, dan satu telah jangkit ngan aku...ceh...

mata merah2 lagi, dan sbnrnya, sangatla gatal...kalo diikutkan ati, dah lama aku genyeh sekuat ati...padan muka mata...

No comments: