allergenic

smlm aku ada makan beberapa ekor udang...

as the result, today,

kedua mata aku mcm nak terkeluar...mata putihnya, gelembung seakan2 nak pecah, mata hitam nampak seakan tenggelam ke dalam sebab mata putih bengkak, nak tutup mata, nak kelip mata, sangat susah dan sangat memeritkan, sbb rasa mcm kelopak mata bergesel ngan bebola mata...kalau menguap, air mata bertakung, menyebabkan pandangan terus kabur...and takes a few minutes longer than normal eyes to see clearly...my eyes, both of them rasa geli2 gatal gitu, nak genyeh, takut jadi pape y lebih teruk...jadi, sabar, tahankan diri je...

masa tidur, aku dah rasa gatal2, main genyeh je mata sblh kiri ni, genyeh tak ingat dunia, bila bangun, ya allah ya tuhanku, betul ke tu mata aku, mcm mata antu jahat je, merah...duduk tak lama, mata kanan lak, mata kanan ni, aku tak usik seh, cuma air mata y keluar tu, aku kesat sbb da penuh takungan...aku biar je mata berair, sbb menurut artikel y aku bace, air mata akan menyembuhkan penyakit mata...

dan disebabkan aku adalah ratu air mata, utk mengeluarkan air mata sepanjang hari tidak menjadi masalah utama utk aku, jadi, semoga air mata ini akan menyembuhkan sakit mata ku ini...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing