teruja tapi takut

tadi petang, hang out together with my sis, hurm...tgh2 on da way tuh, leh plak dia cakap..."aku lupa pakai spek la"
aku apa lagi...takdelah kaget mana, tp risau jugak, dlm ati, "bleh ke pmpuan ni bawak?"

alih2...my sis mintak aku bwk kete...hah?

kita imbas sejarah pemanduan aku sekejap...
1. kancil
setakat kancil tuh, aku berani je bwk, nak cilok sana, cilok sini, no hal...(tp mulut kumat kamit la bace tah pape selawat y aku hafal)

2. iswara
baru sekali bawak, takde masalah, ok je...

3. van
baru je bwk 2 saat, dah mati, terus taknak bawak

4. ...

eh...da hbs dah ke...haish...mcm mana ni, redah je lah, bukan aku tak pernah bwk kete my sis nih, cuma bila dah terbiasa ngan kete kecik, nak bawak kete y agak besar utk aku (kereta my sis wira), agak seram sejuk jugakla...

tp syukurlah, singgah sana, singgah sini, alhamdulillah, takde pape y berlaku, walaupun paras degupan jantung my sis mase aku drive tu sama laju ngan paras patah perkataan y kuar dr mulut dia...hakhakhak...standard lah tu, kalu kita bwk, kita tak kisahla, tp once kita naik org lain bwk, ya allah, rasa mcm nak kena tukar jantung baru 2,3 kali gak lah...sangatla cuak...hikhikhik

pengalaman hari ni boleh tahan la jugak...menceriakan saat kusam hidupku...thumbs up for today...time kasih allah...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing