cerita semalam yang tidak basi

semalam, balik umah, doing routine activity, seems like nothing interest about me, tp aku tak kisahla pe pandangan org terhadap aku, because aku selalunya always will make my life better than before, so, i always happy with my life...

mlm, aku masak sambil dipantau akak aku, wakaka...aku tak pandai masak ok, goreng telur pun ikut hari, kalau nasib baik, telur goreng aku cun, kalau hari kureng baik...hamcusss...singgang daging, daging goreng, ikan goreng, jantung pisang celur...wushhh...meleleh ayaq liur aku...simple2 aje, tp sangat menyelerakan aku...

baru nak landing, tetibe aku realize sesuatu...how empty my soul right now...ecece...tgk, aku da start berdrama king da ni...mcm mana nak empty the soul, aku tak semayang isyak lagi...hampeh ada hamba mcm aku ni....mintak ampun ye allah...

malamnya lagi, langit mendung, bintang tak ada, hari hujan lebat, siap ada guruh lagi...haish...

notakaki : terbasi lak cerita ini, hampeh, tak sedap!!

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing