Wednesday, June 16, 2010

ini hasil terbaru

Views

hush...ni la projek terbaru aku...dah diupload kan dah pun ke blog jualbelicrocheted aku tuh...nak tgk lbh lanjut? boleh klik di sini okeh...nak kata makan masa lama, takdelah sangat, kejap je, cuma kau tak duduk and buat je, kalau setakat duduk, tp tak buat, tak ke mana jugak...kaler pink gelap...hihi...suke3...

sape2 nak buat tempahan, hah...dipersilakan, aku bentang karpet merah tabur2 kelopak bunga ros lagi...dipersilakan semua...

No comments: