Sunday, October 9, 2011

entry with no title (opss...already got the title la)

Views
weih...lamanya aku tak menghupdate kan diri kat sini...rindu sama aku tak? agaga...saje nak tempek gambo sendiri kat sini khas utk tatapan kengkawan blogger yang lain...


aku tahu korang tak rindu sama aku pun, tapi takpelah...biarlah aku sorang je yang rindu2 pada kalian sume...aku merajuk ngan broadband aku nih, lembap cam cipoot babi je...marah tollah...

ari ni, aku berkesempatan utk mengonline kan diri setelah berhari2 aku mengalami beberapa masalah yang tak dapat nak dielakkan...

errr...aku rasa better aku stop merapu smpai kat sini dulu, bukan ape, ni entry panaskan badan, nnti dah betul2 panas kekgi, baru aku stori mori pepanjang...

notakaki : mood mau hupdate blog tetiap hari...

4 comments:

siti ika said...

eeeiiiii... aku rindu lahhhh! harap kau sehat2 n baik2 aje k..

therosputih said...

ika
kau bukan nak jaga ati aku kan kan kan...hehehe...thanks ika...

Cik NurulZaty said...

saya rindu kak ros jugak..

:((

tgh sedih/

therosputih said...

zaty
rindu? apa ke benda tuh? ahaks...kau nih ngengade je lah dek non...