facebook connected

sape tak kenal blogger siti ika atau aku selalu panggil ika...pemilik blog hidup penuh warna, aku pun dah lupa bape lama dah kami berkawan secara maya, sebab berjumpa idok lah pernah walau sekali...ni baru dunia tenet namanya kan...

aku kalau online, and then kalau si ika ni hupdate, kompem2 aku akan terjah, dan jarang sekali la aku tak tinggal komen, musti punyalah nak tinggal sisa kata orang, hakhakhak...

entah mcm mana lah kan, punyalah lama berkawan, tp tak pernah terlintas nak add fb masing2, sehinggalah satu ari ni si ika ni komen kat shoutbox aku, suh add dia...aku pun, aahla kan, nape aku tak pernah terlintas...punyalah aku searching fb dia, korang kena paham, mempunyai tenet yang laju kureng sket dari cipoot babi adalah sangat2 mengharuskan plus2 mensadiskan....sehinggalah pagi tadi, aku suh dia plak yang add aku...

dan...

tadaaaaaa....

we are now connected...kuikuikui 

notakaki : mudahler utk kami bergosip gasap pasni...ahaks...

Comments

siti ika said…
psssttt.. jom gosipp.. hahah..

apapun, semoga persahabatan ini dirahmatiNya.. Mesti ada sebab dan seribu hikmah kenapa Dia temukan kita..

ecece... tacing lak..

lap u..
therosputih said…
ika
psss....kau nak tau sesuatu tak? hehehe

insyaallah semoga dirahmatinya dan diberkatinya...semoga persahabatan ini bertambah panjang nnti...

takmo tacing2...

u lap i? nape? ada air eh...wakakaka...pas u lap i, i lap u plak...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing