sambungan sakit tulang belakang aku

ari tu aku janji nak stori mori pasal sakit tulang belakang yang aku tanggung ni kan...selasa lepas, 4hb saploh 2011, aku selamat menjalani first fisio aku...overall, akak2 fisio dia, bapak ah..cun kot...ahaks....kalu aku jadi laki, kompem terus teruk sakit aku supaya akak2 cantik itu dapat rawat aku lelama...opss...terlebih sudah...

back to the main topic please...

first2, yang pasal sakit belakang, aku diberi rawatan haba kat tempat yang sakit, sebelum tu, dia mcm urut2 sket kat bahagian belakang, dia kata ototo aku dah mula mengeras, meanings...tak bape nak bagus, tapi boleh dipulihkan cuma makan masa sketlah...masa rawatan haba tu, kiranya kalau kat kampung, bertungku lah, best kot...dengan kita meniarap, ala2 rawatan kat spa tu, hmmm..nasib la tak tertido...

pastu, rawatan kat sendi lutut, masa dia check2 tuh, dia cakap sendi lutut aku yang belah kanan lebih teruk compared ngan belah kiri, iye...itu sangatlah aku akui sbb aku selalu sakit kat bahagian kanan...dia cakap lagi, apa mende tah term yang dia guna, yang aku tahu dia cakap, yang belah kanan ni susah nak bergerak, ketat, belah kiri ketat jugak, tp boleh gerak lagi walaupun sket2...hmmmm...apo2 jo lah sis cantik, aku tak paham...

last2, dia bagi electro therapy kat bahagian lutut, sambil baring2...aku pun keluarkan la enset walaupun terang tang2 kat sebelah aku dah tulis besau2 sila matikan telefon bimbit anda, terima kasih aku dengan slumber gadaknya amek gambar sekitar2 kawasan tempat aku baring2 tuh, bosan beb...kalu ada majalah, boleh la jugak aku tgk2 gambar...errr...tgk gambar je, bukan baca...hampeh

ni lah dia pandangan dari mata aku tatkala aku ngah di perbaringan

actually, ari ni aku ada sesi terapi lagi, tapi aku tak dapat pegi sbb pagi ni aku tak dapat nak bangun seperti orang yang waras...belakang aku sangat sakit...dan aku tgh cuba sedaya upaya menahan dan membuat kerja2 seperti biasa...entry ni, aku amek masa bape puluh minit tah nak siapkan nih...

dah telefon jabatan fisioterapi nye, dan dah booking terapi seterusnya rabu ini...hope everything goes well...

notakaki : mesti masa aku tido semalam aku tak banyak bergerak sbb tu badan aku mengeras semacam je...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing