140209-140309

dalam tak kusedari, masa berlalu...rupanya kita dah sebulan kan abg kan...hurmmm...tak sangka jugak, kita leh jadi mcm ni skrg, kalau ingat dulu2, mase kita kenal, mmg takde org dpt bajet, hurmmm...syukur sgt2 pada allah sbb bagi nikmat ni kat ain...taktau nak balas mcm mana, terima kasih tuhan, betapa engkau menyayangi aku umatmu, terasa diri ini sungguh kerdil di sisimu ya allah, aku hamba hina, betapa aku melanggar janji2ku padamu, namaun kau masih di sisiku, membantuku...terima kasih ya allah...aku bersyukur padamu...
abg:td time lari2 tetibe teringat kat ain
ain :ingat time lari je?kalau time tak lari2 mcm mana
abg:time tak lari2 takleh ingat ain, takleh nak buat keje
ain :ada2 je ek
ari ni abg penat, training navy dia, hurmmm...kesian abg kan...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing