kawan

aku baru lepas bace entry kat blog ada, psl kwn, pastu td aku ada bace entry blog midah, psl jiwa y terawang2an...hurmm...what can i say, ada 1 benda ni, terlintas kat kepala aku, duk bermain2 ngan perasaan aku...kwn, jiwa kosong?haa...hidup ini umpama roda, kadang kita di atas, kadang kita di bawah, aku pernah di bwh, aku pernah di atas, arghhh...seumpama daun y kekeringan, terbang ke sana ke mari, dibawa hembusan angin, tiada hala tuju, tiada matlamat...maka, kita perlu sedar, kembali kepada si dia, kekasih y satu...pohon petunjuk darimu ya allah ya tuhaku...jika kami bersama begini hari ini, maka samakanlah kami lagi esok, kukuhkanlah hubungan antara kami lusa, dan masa-masa akan datang...hubungan kami unik...aku ikhlas dengan penyatuan semangat ini...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing