my friend's birthday - 260309

heppi birthday ain - 260309...ini ain, bukan aku, aku 'ain, harus dimengerti...aku dah wish dia, sedikit terlambat, sori ain...ain ni, aku kenal since aku darjah 5, masa pindah sekolah baru, dia duk belakang aku, what can i say about her, she changed me a lot, dulu masa drjah 5, aku sgt tak suke belajar kh, kemahiran hidup tu, (patutla sekarang ni aku tak bape nak berkemahiran utk hidup, baru aku phm)...boleh bilang bape kali aku sempat salin nota, pastu aku pinjam ah nota dia, salin, tulisan dia masa tuh, perghhh...bulat2...mak aku selalu puji, (cantik la tuh)...tulisan aku?huh...mmg kena komplain selalu ngan mak...kalah cakar ayam tau, buruk2...masa pinjam nota dia, duk salin2 tuh, aku tak sedar, upenya aku turut tiru tulisan dia, smpai skrg tulisan aku berubah, da tak buruk mcm dulu gi dah, hikhikhik (perasan)...cuma skrg ni, tulisan kecik sket compared ngan dulu, dulu font 12, skang ni font 10, gitu je bezanya...hurmmm...dah lama tak jmpe ain, paling dia ingat ttg aku adalah saat kitorg bantai nasi lauk kulat goreng smpai habis, pastu buntang2, tersungkur atas katil, katil single, kitorg tido sama2, hurmmm...pastu mak aku dtg nak amek aku, kena mak dia y kejutkan, kitorg dah sgt lena...smpai ari ni kami mesti gelak2 bila ingat balik saat tuh...hurmmm...hope sgt2 persahabatan kitorg ni kekal hingga ke akhir hayat kami...takmo ada slh phm ke hape ke...ain, aku syg kau....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing