Monday, March 9, 2009

boikot kamu!!!

Views
ini adalah suatu penganiayaan y sgt tragis....lg sadis utk dipertontonkan kmbali...sanggup dorg kenakan kami...ptg tuh...aku, linda, niza...sepakat...kami nak gi pudu, nak g hantar abg naik bus..hehehe...mcm nak g oversea je cara kami hantar dia...hakhakhak....kalau aku sorg, abg tak bg pegi, pastu linda nak teman, pastu niza lak...thanks sume....nak naik bus metro, tp lmbat smpai, bus rapid smpai dulu, naik bus rapid, smpai ktm serdang....naik komuter...serdang-bandar tasik selatan...pastu tukar, amek lrt lak...kali nih, beli tiket...y tukang belinya abg...bukan aku, jd cnfirm2 lah aku taktau nak turun kat mana nnti kan...linda dah biasa...aku ngan niza, this is our first time...naik2 je...smpai stesen pudu, linda ckp dah smpai...aku pandang abg...abg pun cakap mcm tu...so, aku dgn bangganya turun, diekori oleh anizah...lagi 10 saat pintu lrt nak tutup, dorg panggil suh naik, hbs tuh..la ila ha illah allah...apa lah perangai 2 org nih, gila bengang ah...aku bising2 mrh linda...niza diam jer...dah tau dah oe y dia rasa....mcm nak tumbuk org je dia tuh...pastu aku kena tegur ngan abg...
abg : kalau tak ada dia, tak ada kita kat sini tau, phm..?
hurmmmm...aku lak y kena...sape suh mainkan aku...gile geram...smpai2 kat plaza rakyat, mood aku dah berubah sgt2...aku jln ngan niza je...aku tak marah kat linda, tp abg nih...takmo ckp ngan dia...dia jln ngan linda depan sket, aku ngan niza kat blkg, menyuarakan ketidakpuasan hati aku...huhhh...boikot2!!!nak g solat maghrib luh, abg cakap2 ngan aku, aku tau dia nak buat baik ngan aku sbb lain, takut aku merajuk ah tuh....mmg aku dah merajuk dah pun, merajuk2...nak tido, nak tido, nak lupakan sumenya...hishhh...geram tau...dendam ngan kau linda!!!hehehehe....dendam2 manja2 je pun...takpe kan...ahaks...lain kali, jgnla buat mcm tu lagi...eeee....

No comments: