hikmah bergelap selama sejam

seronok jugak berada dlm suasana gelap ni, rase tenang, solat isyak dlm gelap, best sket...aku, linda, ngan mira, dak floor aku, kitorg 3org gi duduk tepi jln duk perhati klcc, ingat nak tgk kl tower, tp tak nmpak, punyelah tunggu kan, sempat ah aku lyn lagu siti, melawan kesepian, linda ckp dia baru nak hayati lagu tu psl apa, alaa...lagu ni best sgt, bg semangat sket, especially utk org mcm aku, pastu dgr lagu imran ajmain lak, selamat ulang tahun sayang, sume lagu aku, lagu psl org y ditinggalkan, alaaa.....abg nak g dah lps ni, dia sntiasa risau psl tu, aku nak dia tau, aku akan jd tabah lps ni, jd kuat demi dia, takmo dia risau2kan aku...spjg bergelap tuh, seronok kan, kira mcm muhasabah diri kejap...seronok jugak ngan kempen selamatkan bumi mcm ni, tp syg ah, tak sume pihak terlibat...paling aku protes, klcc punyalah mercu tanda malaysia y besar, dia leh join kempen mcm ni, syarikat2 or institusi kecik2 takde nak join pun, nape ek...marilah kita pakat sama2 sokong, sedih ah ngan sikap segelintir masyarakat kita y tak prihatin ngan keadaan bumi kita...ke sebab tak byk publisiti psl kempen ni ek...tak phm...tak phm...tp overall, tahniah pada mereka y terlibat...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing