Saturday, March 14, 2009

ayam kicap ngan nasi putih

Views
lama tol fikir nak makan apa, last2 sekali terpandang menu, ayam kicap?hurmm...oklah...bang, nak order, ayam kicap, nasi putih 1, bungkus ek..ok2...takpe2, takpe bang...
*
*
ayam kicap bungkus!!
saya punya tu bang, berapa?oo...ni duitnye ek...maseh...
*
*
ermm....hitamnye kicap dia, sedap2...lama tak mkn ayam kicap kan, tp rasa mcm sedap plak tomyam...hishhh...makan2...tp tak hbs, kesian nasik y tinggal tuh, sori byk2 nasi, aku tak larat nak hbskan, ni pun ngah habiskan lauk ayam je...
alamak!aku rasa nak muntah...tak thn dah ni, kembang2 dah tekak tahan loya...eee...nak muntah,, nak muntah...
niza:hishhh...kesian makanan tuh, belum sempat badan kau serap zat2 makanan tuh, kau dah muntahkan...
aku:la, aku nak buat mcm mana, kesian jugak, tp perut aku dah takleh terima had maksimum dia kot...

1 comment:

Intan Akma said...

ayam masak kicap..hmm..feveret my husband..tapi dia selalu suruh saya masak letak sikit cili blender..sedap...