jamuan akhir semester




ym bad mood ari nih, adakah disebabkan oleh mu kalah ngan liverpool ari tuh, 4-1 tuh, agak terasa jugaklah kan, aku mmg dah bajet dah kekalahan mu akan menjejaskan mood ym, tp tak sangka sebegitu dasat, kesian kumpulan last ari tuh, rasanya presenter lg bagus, presentation dia agak ok la kan, cuma slide dorg ada y tak jelas, dorg tak wat rehearsel guna projector tuh, itu y salahnya ttg dorg, so, as a result, dorg kena sediakan laporan sket, bg kat ym, sbnarnya, masa dalam kelas tuh,aku tggu ayat mcm ni je, "kalau sy, sy kata presentation ni fail, ikutkan saya, sy bg 4 je ni, out of ten, kalau upm, 6 tu dah dikira fail, mcm mana ni, tapi...sy tau, sy taknak bykkan keje sy, jadi, sy bagi je 10..."aku tggu ayat tuh, upenya tak...kesian dorg...lps kelas, de mkn2, mkn mee kari, padahal aku dah kembuntang da, sblm tu dah mkn kuewteow goreng, kueh lagi...kueh favourite aku, puding jagung...hurmm...mmg aku mkn byk2...thomas kena puji byk, sbb buku first y kami anta tu tebal sgt, ym suke...masa mkn2, thomas duk ngan ym, siap buang daun kat rambut ym lg, hihihihi...romantik lak...kelas dah hbs, so, mggu depan de final...waaa...byk keje nih...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing