lagu tema utk hari ini

tajuk lagu : episod cinta dari bromley
nyanyian : suhaimi meor hassan
lirik: kau tersenyum manja, menyatakan hasrat, di hatimu, kau kata kau cinta, cinta pertama kepadaku, ku hampir tergoda, bergelora dalam kalbu, kau bukan untukku, kau dan aku, tak mungkin berpadu, nun di sana, beribu batu, kau ku tinggalkan, bersama hati ku, nun di sana, kau meratap pilu, satu masa nanti, kau akan mengerti, apa maksud ku, kini kau menanti, harapan mu abadi, terhadapku, kau coretkan lagi, rahsia hatimu kepadaku, ku doa kan dikau, bertemu seorang, teman sejati, yang satu aliran, satu kepercayaan, aduhai khaty..., nun di sana, beribu batu, kau ku tinggalkan, bersama hatiku, kau meratap pilu, satu masa nanti, kau akan mengerti, apa maksud ku, kini kau menanti, harapan mu abadi, terhadapku, kau coretkan lagi, rahsia hatimu kepadaku, ku doakan dikau, bertemu seorang, teman sejati, yang satu aliran, satu kepercayaan, aduhai..khaty..., aduhai khaty...

whoa...ntah ke berapa kali dah lagu ni aku dgr utk hari ini, hehehe, kalau niza ada ni, msti dia da bosan2 ngan aku, hahaha...ntahla...aku pun tak tau apa y merasuk aku utk dgr byk2 kali, aku suke dianye susunan muzik....seriously....begitu indah....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing