Monday, March 2, 2009

tika bayu menyapa lembut

Views
aku sendiri pun tak sure ngan everything y berlaku ngan diri aku skrg ni...terasa sunyi kosong...taktau pe sbnrnye y berlaku...byk sgt benda hari nih...rasa mcm nak mkn org pun ada...rasanye hari smlm lbh ceria kan...mungkinkah aku berhadapan dengan konflik dalaman ku sendiri sekali lagi...begitulah gamaknye...aku hanya mampu bermonolog sendiri...mcm2 y aku fikirkan, namun tiada satu pun mmpu ku tafsirkan...terasa bisa benar titisan mutiara ini mahu terbit tetapi terhalang dek tikaman pandangan mereka...maka ia bertahan di situ untuk suatu ketika y aku sendiri tidak tahu...kapan tiba detik itu...keluhan demi keluhan, namun masih belum bersisa segalanya...masih banyak...aku kerinduan pada cinta y hitam...aku kerinduan pada cinta y silau...tetapi kenapa aku tidak disinggahi kerinduan cinta berbalas...aku sudah hanyut...perlahan2 aku menarik dalam kepayahan utk berada di tepian...berpaut pd akaran y terjulur seakan tangan mmberi bantuan...tp syg...kdg huluran umbi itu sudah sedikit reput...ada y telah dimamah hakisan air...mmbuatkanku tersungkur sekali sekala...kukumpulkan beberapa titik kudrat y ada, mmbantu diriku ini...








No comments: