Tuesday, March 17, 2009

a dan b : peristiwa suatu petang

Views
a:b, a ada benda nak ckp ah
b:apa dia?
a:a nak mntak kebenaran nak jmpe ngan k, leh tak?
b:bila?
a:ingat nak jmpe mlm ni, tp tak jd, taknak
b:jmpe kat mana?
a:ingat nak keluar, leh tak b?
b:b tak suka
a:ok2...a jmpe k kat dpn tu je, lek ek?
b:b sebenarnya tak suka a jmpe dia
a:hurmmm...ok2...tak payah...
***diam***

pesanan buat b
b marah a kan...b, a mntak maaf ek...a tau a tak hargai apa y b dah buat utk a, a bukan nak sgt jmpe k, tp sbb dah serabut sgt ngan k tuh, mmg a boleh abaikan msg2 dia, abaikan calls dia, a buat, bukan a tak buat langsung, tp sbb dah byk kali, ada jgk y a bls...sori sgt2 sbb dah wat b kecik ati ngan a...aduhai...a tak suke wat b rasa mcm ni...mulai hari ni, a nak cuba berubah...tlg a ek...

No comments: