abah aku

ini berita yang aku terima semalam

masa tgh tunggu buka puasa, aku tergerak ati nak nepon mak ayah aku...dah bape lama tak nepon, aku tepon tak berangkat, dorang tepon tak berangkat...duk main tali sorong papan lagu tu la 2,3 ari...smpaila semalam...

tepon2, ayah aku angkat, ngan suara yang lain mcm...terus aku attack, abah demam ke? pastu ayah aku jawab, dia kat hospital, masuk wad...hah????

ayah aku sempat la cite pe yang berlaku, alkisah....dia teman mak aku jumpa doktor, ada appointment, tengah2 tunggu tu, tetibe je ayah aku pening2, muntah2, jumpa doktor...terus kena tahan...aduh...buah hati aku...

ayah aku ni ada sakit jantung...aku tatau nak cakap apa, dengan aku jauh mcm ni, pastu sorang2, takde sape...mcm2 yang bermain kat kepala aku...ayah aku sempat pesan, tak payah baliklah, abah okay...betapa syahdunya ati aku, toksahla share kat sini, biar tuhan je yang tahu....

notakaki : anak abah ni tetibe demam ari ni...sobsobsob

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing