orang dah setel aku baru nak mengayap

saps singkatan utk sistem analisis peperiksaan sekolah atau dengan erti kata lain sakit ati patah semangat

aku belum buat pape lagi, sebab aku bukan guru tingkatan...nasib baiklah tu kan..so, tunggu guru tingkatan setelkan nama students dorang dulu baru aku boleh key in markah...

tadi ingat nak le daftar nama aku, cam harrem je tak boleh bukak...adoila...mcm mana nak key in markah kalu nak view page pun tak lepas lagik...

notakaki : saje nak kuruskan pahala pose aku ari ni

Comments

mekchu said…
adoiii.. sape lah yag buat sistem tu.. kalo mekchu, dah hjau dah muka...
therosputih said…
mekchu
hijau tu maknanya aman lagi mekchu kan..ni bukan takat ijau, malahan, incredible hulk tgk pun naik seram2 sejuk dia...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing