Monday, August 15, 2011

kering sudah air mata

Views
wanita dengan air mata
bukan untuk meminta simpati
sekadar melepaskan rasa hati

ececece...intro lagu shima kot...

lagu ni aku selalu nyanyi bila mana aku rasa down dan perlukan air mata untuk menyambung kehidupan...tak salah kan kalau wanita menangis? betul kata shima, bukan nak meraih simpati, sekadar melepaskan apa yang terbuku di hati...pastu cukuplah, esok plak kita sambung air mata eh...

bila mana aku nangis, aku tak perlu kata-kata manis untk pujuk aku, jauh sama sekali untuk menyusahkan sesiapa pun, cukup sekadar aku ada seseorang untuk menemani aku....dan aku bersyukur sangat2 sebab aku ada seseorang itu di kala aku sangat2 memerlukan...terima kasih sayang...

aku tahu dia bace entry2 aku, aku tahu dia cuba nak pamper aku, aku tahu dia cuba nak gembirakan ati aku...sampai satu tahap, aku lupa nak pamper dia, aku lupa nak gembirakan ati dia...maafkan aku sayang...

aku sudah kekeringan air mata untuk menangisi segalanya...setiap detik yang ada hari ini sangat bernilai, dan aku bersyukur kau ada di sisiku, menemani sedih dan tawaku...kita harung semua ini bersama2 ye sayang...

notakaki : mera dil, hamara dil, ye mera kasam se, mera zindagi hei

4 comments:

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie said...

sabar sis...jangan sedey2 k

therosputih said...

shalley
dah tak boleh dah kalau tak sedih, must be sedih2 jugak...

HasrulHassan [HH] said...

Sabar ...

therosputih said...

hasrulhassan
tenang2kan diri kan...