Thursday, August 18, 2011

ni yang hangin nih!!!

Views
aku sanggup bangun kul 3 pagi semata2 nak hupdate entry nih, tp bukan bermakna aku sanggup bangun dari tido semata2 kerana entry ni, no no no, jangan tertipu sume...aku belum habis stori lagik...

5minit yang lalu, aku terjaga dari tido, mau shinshing punya pasal...tu la, mase berbuka kemain lagi tibai air 3 rasa, pastu air soya, akhir sekali air milo ngan air putih...segala macam jenis air duk berkecamuk dalam pundi kencing aku...

masuk2 je bilik air, adeh....sentap beb...

aku nampak 2 ekor cik menglipas sedang berkejaran sakan atas lantai bilik air...adehhhhhh....sentap siot....

lipas
baru nampak 2 ekor lipas, aku dah bayangkan bilik air tu dipenuhi lipas camni

betapa aku benci sama lipas, tuhan jak yang tahu...huh...terus sentap perasaan mau shinshing aku...menci tol...

camne nak hapuskan lipas2 nih sume? hadoila....penatla aku gini...selagi bilik air aku kat luar camtu, selagi tu lah senang2 depa terjah2 main kejar2 dalam tuh...huh...

notakaki : amarah aku sama lipas masih belum padam....

No comments: