Saturday, August 13, 2011

it's verns la geng!!!

Views
i got this issue from my email...hohoho...biasalah...aku kan verns punya member sekarang ni...keGILAan aku pada kasut memang dah masuk tahap kemuncak...

klik gambar utk tumbesaran yang sehat

aku ada lebih dari 3pasang kasut atau sandle dari verns...betapa aku ni boleh dikatakan pengguna setia verns la jugak kan...bukan apa, kebanyakan design2 dari verns memang sesuai dgn kaki aku, pastu selesa dgn kaki aku, akhir sekali...dan yang paling penting, akak suka dek non...

vern's - walk of life

notakaki : nasib baik la bintulu ni takde verns, kalu tak, mmg sesi terapi aku kat situlah gamaknya

No comments: