Monday, August 15, 2011

ini aku bukan kau

Views
hidup aku tak sama dengan hidup kau

apa yang kau lihat tak sama dengan apa yang aku lihat

apa yang kau fikir tak sama dengan apa yang aku fikir


kalau kau cakap aku bahagia, mungkin apa yang kau lihat itu kebahagiaan kerana pada aku, itu bukan kebahagian tetapi keperitan

namun

apa yang kau rasa lebih kurang sama sahaja dengan apa yang aku rasa

notakaki : aku belajar sesuatu dalam hidup aku

2 comments:

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie said...

amboi sis..hehehe apa kes ni? ;p

therosputih said...

shalley
hehehe...takde pape...nak merungut tapi rasa mcm tak elok merungut kan...layankan jer...walaupun kadang2 menyampah...