Monday, August 1, 2011

hampeh tol pompuan

Views
ini merupakan entry auto publish

tadi petang, aku msg2 ngan kawansampaimati aku, terkejut beruk aku bila mana aku dapat tau dia sedang berpoya2 di sibu...hampeh tol pompuan nih...

ari tu, kemain lagi masa aku ngan sorang lagi coursemate aku, bincang2, bajet nak turun sibu, nak jumpa kawansampaimati aku ni, kiranya, masing2 janji turun sibu la kan, tp terpaksa dibatalkan, sebab dia kata dia tak turun sibu minggu nih...

alih2, tadi dapat msg, dia dah ada kat sibu...hadoila pompuan oi...memang takde rezeki nak jumpa kau la tu kan...takpelah, nak buat mcm mana...


notakaki : rindu sangat sama kawansampaimati...bila lagi dapat lepak sesama ha geng?

No comments: