halahai

nyampah ah wei ngan ra nih, serius aku da tak bape nak thn, aku tak kisah nak kena bangun pagi, aku tak kisah nak kena cari bahan, y paling aku SANGAT TAK SUKE bila aku kena buat apa y aku tak jelas nak kena buat apa, nyampah3....tau tak, NYAMPAH SANGAT2...rasa mcm i'm just doing something that is useless, tak tau ke mana hala tuju, apa tah lagi matlamat kajian ni, i should being told clearly every little thing that i have to be mess up, baru aku rase jelas ngan keje aku, ni tak, ok, ain, awak buat ni, awak buat tu, setakat nak key in data tu takpe lagi, nak suh aku analyze aku tak kisah lagi, but please do tell me why i have to do that, not only have to do that because that is what you want right..?eeee...tensen2....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing