Friday, May 22, 2009

semalam sblm makan

Views
ziela ngan jaa da nak pindah masuk rusa balik, ari ni dorg da start training palapes, sedih lak tgk bilik tu kosong, so smlm, kiranya mkn besar la jugak kan, habiskan stok makanan y mana tak tahan lama...goreng telur, daging burger masak sambal, ada ikan sambal, ngan dalca...nyum3...aku takleh mkn sambal tu, jadik gatal2 muka, so, aku asingkanla daging burger tu, mkn ngan sos...tp before mkn tu, ada adegan y sgt memanaskan hati aku, mcm mana la org tu leh thn, hushhh...de mmber sorg ni, nama dia aiesham...mcm tu kot eja nama dia, aku kenal dia gitu2 je, setakat ni aku leh je masuk ngan dia, taktaulah dia ngan aku leh masuk ke tak kan...dia tunjuk satu kad jemputan kawin ni, aku tgk gitu2 je, ziela tgk umah dekat2 je, selang 2,3 umah kot, pastu tanya2 lg, baru aku tau, upenye kad kawin tu mr someone aiesham, wow...aku terus hangin satu bdn, ni y nak kuar ayat laju aku ni..

"ya allah, kau boleh duk sini rilek2 lagi, aih..aku ketuk gak pale kau ngan senduk ni, dia leh wat kau mcm ni, apa dia tak fikir ke sblm ni mcm mana, dia leh wat kau mcm ni, kau plak, boleh mcm ni, oh...mcm mana kau kawal diri kau, serius la kau ni sorg y kental beb...kdia baru bgtau kau beberapa hari lps sdgkan dia msti tau majlis dia bila kan?ohhh...tabah2...kau ni, aku rasa mcm nak pelangkung ngan periuk nasi ni sekarang jugak, eh...aku takleh tgk kau, rase nak perambat je kau kuar dr sini, aku takleh tgk kau...kenapa laki tu wat kau mcm ni, kenapa...kejamnye...eh...aku panas, aku panas...bukak pintu tu luas2...aku panas..."

ziela : kau tgk pmpuan ni, kau y kena, tp dia y panas...
aku : aku pantang gile kalau ada kejadian mcm ni, darah aku menyirap sama...ya allah...tolonglah bukak hati kami ni ya allah...

dah2..jom mkn, jom2...mana fiza ni...meh la kita mkn...

aiesham : ya allah ain, kau nak bg aku mkn ke nak bunuh aku ni, letak nasi sket2 sudahla...
aku : ek? byk ek...hihihi...yelah2...aku buang sket...
fiza : wei...apa ni...byknyer...buang2..nnti aku tmbah sendiri...
aku : hihihihi....
*
*
aku : eh, aku nak muntah...

hishhh...penat je aku ni kan, mkn2, pastu tgk, muntah, apa y tinggal dlm perut aku ni pun tah, mcm dah tebiat je, lps mkn, muntah, lps mkn, muntah....penat dah...so, ari ni, aku muntah lagi....

No comments: