Tuesday, May 5, 2009

lagu tema hari ini

Views
tetibe je abg msg mcm ni, "di manakah pemandangan terindah setelah jauh melangkah"...pelik lak, sbb tetibe je msg mcm tu, selalu kalau tetibe je mcm ni, msti abg msg bait2 lagu, punyelah lama duk fikir, ingatkan lagu agnes y baru tu, lupa tajuk dia apa...linda, midah suke, aku ada dgr, tp dah lupa, bila aku tanya abg, dia ckp dia tak suke sgt agnes, hurmmm...ari ni, taip kat tenet, upenya lagu adam, jatuh...ni lirik dia...

adam - jatuh

di manakah pemandangan terindah di dunia
puas ku cari setelah jauh melangkah
hingga takdir menyuluh ke arah mu
ku temu pemandangan itu terlakar di wajahmu
dengan setiap renungan
terpesona ku rasakan
dengan setiap belaianmu hati makin tersentuh
oh kasih oh kasih
ku berterima kasih
padamu kerana menyempurnai hidupku
dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
jatuh cinta dengan kamu
dalm berjuta jutaan lagu
tiada satu pun dapat menenteramkan kalbu
melainkan bila kau menyebut
ke telinga bahawa kau juga sayang padaku
dengan setiap lafaz kata
harapan makin menyinar
untuk kita bersama membina hidup bahagia
ku rasa setuah tuah manusia
nikmati hidup dengan wanita yang ku cinta

best je lirik lagu ni, puitis, menggambarkan rasa sayang dan cinta lelaki itu pada gadis pujaannya...terima kasih abg...

No comments: