hari ni dah 140509 dah


niza pernah ckp dulu,
"org y baru kapel, 3 bulan pertama ni mcm honeymoon, sume nmpak baik, sume sayang, sume tak kisah, sume mcm pretend2 to be baik, tp after the first 3 months ni, mula ah, tunjuk belang masing2 mcm mana, y tu mcm ni, y tu tak suke ni, y tu kena marah, pendek kata nak gaduh ari2 je rase, nak merajuk tiap mase je, nak mengongkong tu, mengongkong ni, sume benda lah..masa ni just nak tgk kita leh bertahan lama ke tak ngan org tu, pendek kata, nak tau kita leh tahan ngan dia ke tak..."

huh...cite ni dah lama, tp aku ingat benda ni selalu, kiranya ayat ni menghantui aku gaklah kan, hahaha, alah..nak wat mcm mana, dah mmg betul pun kan, kiranya kenyataan gaklah, aku tak nafikan langsung ayat niza tuh, so skang ni, aku asyik thinking about it je...hihihi...dr sakit kepala fikir ra, take a break jap...huh...tenang pale sket...
abg nk buat yg t'baik utk kte - 150409, 03.54pm
terima kasih abg...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing