remember this?


hihihi, ni dulu aku ngidam2 kecur tahap mentibang laut dah tgk dinosor ijau makan bunga ni, bapak lah hai shomel, lembut, besh penyek2, aku rase nak pijak2 sekuat ati je, geram sgt....masa tu ada 3 jenis, sume besh penyek2, tp makhluk ijau ni jugak y menarik minat aku time tu, pendam je, sbb harga dia agak irrational jugak lah, utk benda kecik mcm tu, better aku dahulukan y mana more important for me as a student kan, so...hold dulu, walhal dlm ati, membuak2 lava nak2 nih, hehehe....takpelah...

sekali kan, aku gi mid lg sekali ngan fiza, kali ni 2 org je, aku ajak ah fiza, jom masuk jap kedai ni, nak nengok dinosor ijau y aku suke tu, sekali korg tau...hah?biar betul ni harga dia...iskh...mcm mana ni fiza, ni y aku sadis ni...

fiza : amek ah wei, kang nnti kang kau meleleh2 lak nyesal, aku pun nak amek 2 ekor la kalau mcm ni
aku : hah...2 ekor nah, aku nak sekor je lah, hihihi...lalalalala

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing