i think i am hapi

hari ni, intenet agak ok, pc y aku guna mood dia baik, tak hang2 mcm selalu, nak download pape agak smooth, kadang2 je sangkut tu standard ah, aku tak kisah sgt, mood doktor rohani pun ok, dia siap nak tunjukkan aku guna spss lagi, cuma td dia cakap kalau aku nak tgk, aku naik ah, cuma skang ni aku tak sure, dia akan msg aku suh naik atau aku just terus ketuk bilik dia and then masuk atau mcm mana, y tu tak sure lagi, skang ni time rehat, better aku bg can dulu kat doktor tuh rehat jap, aku dah upload file y aku dah siap edit, aku dah siap print jurnal y aku cari semalam, aku dah wat kuar duit dr akaun rahsia (y tu tak bape nak senyum ah sbb aku ngah kereng ni, kena wat kuar duit dr akaun tu, sedih2)...erm...lagi apa ek...ari ni aku puasa nazar, dr td aku syik tersenyum, aku rasa mcm hidup aku ari ni smooth je, hurmmm...kenapa ek...berkat puasa ek, aku dikelilingi byk keje, tp seolah2 aku ada perlindungan dr dha plak, hikhikhik....aku tenang begini...terima kasih ya allah...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing