Saturday, October 10, 2009

jangan pandang belakang congkak

Views
walaupun dah lama cite ni kuar kat panggung, tp disebabkan aku baru je selesai nengoknya semalam, walaupun ketinggalan, tapi aku tetap nak komen...tak kira tak kira...

seram kelakar romantik kelakar lagi dan kelakar lagi...haishhh...bertambah dalam minat aku kat lan pet pet nih, suke ah tgk dia berlakon...very the kelakar sgt...mcm mana nak ckp...

aku : tgk dah cite jangan pandang belakang congkak?
~belum lagi, tp org kata citer tu kelakar sgt smpai berguling2 gelak
aku : ek?hikhikhik...kalu org lain tgk smpai berguling2 kot, tapi kalu ain...haih...bukan berguling2, tp mau nak putus urat kentut sbb gelak, pecah bilik, dan yang penting air mata nonstop keluar sbb terlalu kelakar...

ya allah...mcm mana nak ckp, tp bagi aku sangat best lawak dia, jalan cerita takmo komen pape, nak komen pasal lawak dia, sangat sangat membuat aku pecah perut, tampal pecah perut lagi...ya allah hai...begitu sadis keadaan aku ketika itu...

even ari ni pun de rase sengal2 lagi kat urat kentut...

sape y tak tgk lagi cite ni...tulunlah tgk...best utk bergelak ketawa...tetapi awas!! better tgk dlm bilik, bukan di tempat awam...boleh bantai gelak sesuka hati...hahahaha

No comments: