reaksi

skang ni, my anak buah dah masuk 2 bulan lebih da, kan best kalu aku ada buku what to expect for the first time, dlm tu, bagus sgt, jadi, kepada bakal2 ibu, aku suggest korang atleast ada buku tu, complete tajuk, aku tak bape ingat, tp buku tu lah my sister guna...really helpful...

semalam mother bgtau, izhar da pandai memberi reaksi pada persekitaran, dia da pandai tegur org makan, mother send a short video, hihihi...comel...izhar tegur his mother dia makan, nak jugaklah tu...heee...bulat mata2 pandang, ngan mulut2 sekali bulat...

adakah dia da pandai terliur ngan makanan?haishhh...kalau mcm tu, jenuhlah aku nanti, nak makan, takleh makan depan dia da...nnti dia terliur, kesian dia...awak boleh minum susu je sayang...takleh mkn makanan pepejal lagi...tunggu awak umur 6 bulan and above yer....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now