261009 - selamat ulang tahun sayang

ingat nak update je entry sebaik sahaja 261009 masuk, tp tenet tak cun, de jerawat sket, terpaksala sabar je...ari ni dpt, terus aku update yer...

selamat ulang tahun sayang, buat salah seorang teman aku, (no need to mention her name lah kan)...y penting niat tu sampai...hehehe...aku cuba utk menjaga privasi teman ini...

utk dia,
aku sebagai salah seorang teman kau, (teman yang tak seberapa ini)...nak ucapkan selamat ulang tahun kelahiran yang ke 22 ek...semoga kau dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, gembira2 selalu, tabah dan sabar hadapi liku2 hidup ini (ayat skema)...ayat y tak skema bermula cenggini...wei...kau dah masuk 22 tau, dah matured enough nak buat keputusan, mngkin kau just perlukan pengalaman sahaja nnti...aku taknak tgk kau peluk2 je bantal pink tu sambil sembam muka (wat mase skrg ni sarung bantal kaler pink, lain kali taktau lah kan)...kau dah berteman skrg ni, jagalah dia betul2, jangan ngengade lebih2 ngan dia, kesian dia, pening pale nak layan kau...yang paling penting, jaga hubungan sisters antara kita sampai bila2 tau pompuan...hihihi...

aku sayang kau sgt2...eh..yang dua orang lagi jangan terasa...aku pun sayang korg sgt2 sbnrnya, korglah life aku kat U*M tau...semoga allah merahmati hubungan kita...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now