Wednesday, October 28, 2009

gangguan bekalan air

Views
hahaha...nak tergelak byk2 lak bile fikir kisah smlm...satu U*M terganggu dek bekalan air terputus...mula2 blok member yang lain dulu yang terputus bekalan, last sekali baru blok aku, so sempat la backup pape y patut...terima kasih rakan2 sekalian...

ngah2 kalut duk tadah air ni, aku ngan rumate leh layan makan maggi lagi, hahaha...sempat masak air, makan maggi, basuh pinggan...

seharian aku rimas ngan diri sendiri sebab gagal memandikan diri...tp aku sempat je layan tidur...

sekali mimpi gi kolam renang, kelam kabut aku dalam mimpi tu cari baju renang, semata-mata nak gi mandi, sekali mase kat kolam renang, aku dengan sengaja melemaskan diri, aku boleh tgk kaki2 org dalam air, tapi aku takleh nak buat pape, i'm just freeze...aku da sesak nafas ni, pastu ade sorg foreigner ni selamatkan aku, dia tarik aku ke atas, apa lagi, cungap2 la aku tarik nafas....
pastu aku terjaga...

pening pale aku aku, penat sgt sbb baru lemas...rumate tgk aku heran jer sbb cungap2, takleh nak bangun, duduk je atas katil, pastu aku plak bleh cakap
aku : ain lemas
~ hah?

apelah sengal sgt aku ni, gi ckp aku lemas kat dia, apa lagi, tercengang2 la si rumate ni ngan kata2 aku, bila lak aku lemas, tidur je atas katil, tp bleh lak lemas...pelik2...

pastu aku cite la pe y berlaku, kami sama2 gelak...hahaha

hmmm...nasib air utk amek wuduk ada, bolehla sembahyang, sekali pas maghrib tu, kecoh floor aku cakap da ada air...

wah....alhamdulillah...bolehla aku mandi jap agi...

No comments: