bukankah kita satu masyarakat?

peringatan : ini adalah suatu cetuhan rasa...

bukankah satu masyarakat membawa maksud ramai? atau anda menganggap satu masrakat itu adalah SATU masyarakat semata-mata? rasanya aku dapat mengagak...mmg itulah maksudmu bukan? disebabkan itulah masyarakat itu hanya bergerak seorang diri padahal kita sudah cukup arif dgn pengertian masyarakat itu sendiri...

perkara sebeginilah telah menyebabkan aku berasa sedikit terkilan dengan sesetengah masyarakat yang membutakan telinga memekakkan mata dengan perkara penting sebegini...jika tidak mahu bergerak sebagai masyarakat, apa kata jika kita bergerak sebagai SATU masyarakat, itu adalah lebih baik daripada satu masyarakat seperti yang diingini...

jadi, apa yang aku nak conclude di sini, aku ralat dengan satu masyarakat kerana aku hanyalah SATU masyarakat...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now