aku ingin menjadi mimpi indah

once - dealova

aku ingin menjadi
mimpi indah
dalam hidupmu
aku ingin menjadi
sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
karena
langkah merapuh
tanpa dirimu
ooo
karena
hati telah letih
aku ingin menjadi sesuatu
yang selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu
bahawa aku selalu memuja mu
tanpamu
sepinya waktu
merantai hati
ooo
bayangmu
seakan-akan
kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
seperti udara yang ku hela
kau selalu ada
oooo
hanya dirimu
yang bisa
membuatku tenang
tanpa dirimu
aku merasa hilang
dan sepi
dan sepi
kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
oooo
seperti udara yang ku hela
kau selalu ada
kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
oooo
seperti udara yang ku hela
kau selalu ada
selalu ada
kau selalu ada
selalu ada
kau selalu ada
nananana

bisakah aku jadikan mimpi indah dalam hidupmu menjadi suatu realiti yang tidak bisa mungkin kau lupakan wahai sayangku, betapa aku ingin menjadikan dirimu bintang yang paling bergemerlapan di langit sana dengan kasih dan sayang yang tidak berbelah bahagi, aku perlukan dirimu sebagaimana dirimu memerlukan aku, aku menyayangi dirimu sebagaimana dirimu menyayangi diriku, ingin ku sematkan cinta ku untuk mu ini di setiap penjuru diriku dan dirimu, kerana setiap hela nafasku terukir namamu, setiap langkahku tercalit namamu, setiap pandanganku terbayang wajahmu...aku menyayangi dirimu seadanya sayang...tidak mahu ku ubah apa-apa...

therosputih : wahhh...pagi2 update entry jiwang tahap jusa...hurmm...love this song very much also just like song2 yang lain, ahaks...nak buat mcm mana, dalam dunia aku, setiap benda aku rasa punya value tersendiri, punya nilai estetika buat aku, jadi...biarkanlah aku untuk menyatakan pendapat, sekadar pendapat peribadi, tak salah bukan?

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now