kelam kabut

mula2 jumpa penyelaras, dia da gaduh2 ngan tepon dia sbb tak confirm lagi sape y akan menyelaras kami semua utk praktikal nnti...(seperti y disampaikan kepada aku)...

pagi, lebih kurang kul 10am lebih...
penyelaras : kalau mcm tu, biar saya je lah yang handle awak semua, kalau mcm tu, esok dgn lusa, awak semua datang bilik saya, setelkan penempatan praktikal awak semua...

okey...setel pun...kalau mcm tu, esok pagi, pegi bilik penyelaras...harap2 dapat sekolah y aku nak tuh...kalu tetibe ada org caras aku amek sekolah tu, mmg aku akan mengalami gangguan saraf secara berulang kali utk suatu ketika shingga keadaan kembali stabil...

sekali
kul 12...

~ hah....kena setel ari ni gak?kul berapa doktor free? 2 hingga 5? okay...sebarkan pada yang lain...
aku : hah? setel ari ni? mati lah...sebarkan sebarkan...!!

aku : wei...kita kena setelkan penempatan sekolah praktikal kita ptg ni gak, no excuse, sbb esok doktor tu da nak setelkan sumenye sekali...kita gerak kul 2 ek?

tika dan saat kejadian, kul 2pm
~ hah...sape y praktikal bulan 1, letak star (*) kat belah kiri nama dia
~ pasni pass kat saya ye
~ wei...apa no matrik kau? nak sekali ngan aku tak ni? nnti kita sewalah satu umah
~ kau amek apa? aku masjid tanah, dorang amek jasin...
aku : hah...nasib baik sekolah y aku nak takde org tulis nama lagi...tak kira tak kira...aku nak tulis nama kat sekolah ni...ALOR GAJAH...hihihi

kesimpulan sebuah peristiwa
kelam kabut...bayangkan seramai lebih kurang 30 orang duk berkerumun satu kertas yang sama, nasib baiklah ada sistem first come first serve, y late come, wait for a while, don't have to worry, sekolah are available utk anda semua...

wahai fakulti kesayanganku, janganla diduga lagi sistem kesabaran aku dgn pemberitahuan last minute cenggini, benar2 menyeksa sistem pencernaan ku saje...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now