Thursday, October 15, 2009

kenapa aku bahagia?

Views
continue drpd entry smlm ttg kebahagian y aku rasa...(khas utk nurulain baharuddin)

tergelak aku bace komen cik ain nun jauh di sana bertanyakan cerita di sebalik kebahagiaanku...hakhakhak...

kenapa aku bahagia?alaa...aku sendiri pun tak tau...

alkisahnya mcm ni...

spjg kelas smlm, aku sgt ngantuk, smpai satu tahap aku ckp mcm ni je kat member sblh...

aku : lantaklah pe nak jadi pun, aku nak tido gak, nak tido, ngantuk sgt da ni, takleh nak bukak mata dah, tak mampu nak angkat kepala, tak mampu nak absorb da apa y lecturer kat dpn duk ngajar...
~ mcm mana nak tido?
aku : boleh je
~ nnti kang lecturer tu suh jwb kang
aku : cerahlah mata aku jap kalu kena tegur ngan lecturer nih

hbs je kelas...waahhhhh...rasa sungguh seronok sbb kelas utk hari ni dah hbs...boleh tidur...ngantuk nih...
*
tunggu bus
*
dlm bus...da start da proses senyum sorg2 tu, taktau kenapa, adakah disebabkan terlalu memikirkan keseronokan dapat menyembam muka dalam keempukan bantal? atau ada perkara lain?
hmmm...
*
*
suspennn...
*
*
hahaha...teringat kat perbualan telefon kot...
ari tu aku ckp mcm ni
aku : sebelum tidur kena telefon cakap ngan ain dulu, takleh main tidur gitu
~ ek? asyik tertidur...mcm mana nak tefon?
aku : hahaha...permintaan tak semestinya wajib dipatuhi kan? kalu nak tidur, tidur je lah...
~ okay...

sekali mlm esoknya tu, ada permintaan mau tepon aku..hah...apa lagi, laju je aku ckp okay!!! hahaha

jadi?

aku rasa nak tergelak sbb dapat borak kejap...bukan apa, jarang borak2 ni...masing2 bizi kan...bila dapat panggilan gini, aku rasa sangat BANGGA...padahal takde pape pun...(apala perangai aku)...

jadi...

spjg ari ni aku rase tenang je, bahagia je...hummm...bukan selalu kita dapat rasa kemanisan di sebalik kebahagiaan...benda remeh je pun tapi boleh buat kita awet muda...hakhakhak...(jangan percaya sgt)...


mcm lagu m nasir, "mungkin inilah dia kebahagiaan"...

therosputih : walaupun entry ni sngat tidak punya apa2 makna, tp aku nak gak jadikannya besar makna buat aku...hehehe

No comments: