011009

selamat ulang tahun to my dearest father, you are my inspiration, you are everything for me...

teringat mase kecik2, selalu ngekor my father kalau dia nak gi memana, sebab?aku anak manja, hahaha...ye ke?entahla...but my siblings selalu tak bape nak puas ati ngan aku, ada aje y tak kena, espeseli kalu aku ngah wat something....hurmmmm....biasalah tu kot aku rasa, sindrom adik beradik, hahaha...but never mind jer, aku tak kisah mana pun, sume tu mematangkan kita je..tp setiap y berlaku time kita kecik akan membesar bersama kita, pengalaman time kecik akan mencorakkan bagaimana kita time besar...so, overall, aku memiliki pengalaman yang best with my father, walaupun aku rasa time tu, akulah budak kecik yang punya daddy yang paling garang di dunia, aku bangga memanggilnya abah...abah aku ni byk sgt berkorban utk kami adik beradik, taktau la aku ni dapat balas ke tak, aku takut bukan saje tak dapat nak balas, tp takut tak dapat nak menandingi kasih sayang yang dia berikan untuk aku...hmmmm...i love him so much...

so...dengan bangganya aku nak umumkan di sini,

SELAMAT ULANG TAHUN ABAH!!!!

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now