a : serangan mogok terhadap b

aku : betul ke a nak lancar serangan mogok?

a : taktaulah ain, a pun tak sure

aku : kan hari tu a dah janji takmo buat mcm ni dah

a : tau, ingat lagi janji tu, tp dah tak tahan sgt dah

aku : kenapa? apa y dah berlaku?

a : takde pape ah, a cume kecik ati je ngan b

aku : kecik ati? b buat apa kat a?

a : a pun tak faham ngan apa y berlaku sekarang ni

aku : pastu, a nak teruskan gak mogok ni? nak langgar janji?

a : janji tetap janji, a tak buat perangai, cuma a taknak bertindak, nak tunggu je

aku : tunggu b y bertindak?

a
: lebih kuranglah tu, tp a sendiri pun tak pasti skrg ni, a ke y patut bertindak atau a just perlu wait n see je

aku : bila aku tanya apa y berlaku, taksure lak, tp bleh lak nak decide keputusan

a
: a taktau nak cite mcm mana, kalau kau boleh masuk dlm kepala a ni, dah lama dah a suruh kau masuk n explore sendiri apa y a ngah problem skarang ni

aku : ek?okay2...hbs tu, mcm mana ngan janji?

a
: janji tetap janji, cuma a nak tgk b mcm mana skarang ni, kalau dia senyap, a senyap gak

aku : haishh...urusan rumah tangga org...

a
: takdelah...biasa je...

aku : conclusion here, mogok?

a
: iyer..

jadi b, a dah lancar mogok, nnti kang kalu pape, b contact lah a yer, bawak berbincang, duduk dan berbincang...cuma skrg ni, mcm mana nak berbincang kalu takde komunikasi, berkomunikasilah...

everything goings to be alright, alright...cuma b yang kena amek tindakan dulu, biasalah tu, perempuan, takkan b tak faham lagi perangai a kan...papehal, a tu tetap sayang b, cuma dia nakkan perhatian lebih sket je...

harap b faham...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now