Tuesday, October 27, 2009

271009 lak

Views
tadi entry pasal hari smlm, skang ni pasal hari lepas semalamnya....takde pape yang menarik berlaku, takde persidangan pemandu2 bus terbesar di malaysia, takde anugerah muzik2, takde upacara perayaan, takde jugak pertandingan bunga api asia...takde2...(yang ade aku sendiri pun taktau apa...hihihi...lama tak bace paper nih...)

"saya cuma nak doakan yang terbaik berlaku hari ni,
sebab awak ada temuduga yang menentukan hidup mati awak,
semoga penemuduga tertarik ngan awak,
berminat nak amek awak keje,
yang paling penting tak torture awak teruk2...
tadi bangun subuh, saya doakan awak...
dah jampi2 sket penemuduga tuh, hihihi...jampi dari jauh...good luck...bace bismillah banyak2...
awak jgn cuak sgt tau...buat y terbaik,
i'll always be beside u...
"

spanjang pagi ni, rasenya aku dilanda virus kencuakanan yang melampau sehingga penentu ukur kencuakanan akan rosak kalu test kat aku...hihihi...

semoga allah sentiasa bersama kita dan merahmati apa jua tindakan kita hari ini...

No comments: