K.A.M.I. lagi

alkisah pembuka cerita, bermula ngan sorg teman ni, dia tak dpt nak rasa suasana beraya y betul sbb dia beraya di tempat y bukan tempat dia, jadi sbg suatu cara utk mewujudkan suasana raya itu, aku dan rakan2 y lain (mcm buat karangan cerita lak) membuat jelajah ke rumah teman dan member y umahnya area2 sini jugak...so, kena sewa kereta ni...

seawal jumaat (peginya ahad), dah cnformkan kereta ngan org tu, sekali hari kejadian tuan punya kete menghilangkan diri...kebengangan aku dgn org tu meluap2 sbb dia tak reti nak meniaga tp seboookkk nak meniaga...(moral of the adegan?jangan nak berniaga lah kalu tak reti...)...aku boleh saman tau...

pagi2 dak kecoh, nassib kete member satu lagi ada, kami naik la beramai2...terpaksa mintak kete satu lagi ngan mmber y nak wat makan2 utk kitorg, on de way nak gi sana,
aku : wahhh...mcm dalam poskad!!!ini ke masjid y dalam poskad tu?
~sedihnya jadi kau ain...
~nilah masjid sultan salehuddin abdul aziz shah
~alah...jakun2 kau, ada touch n go...
hahaha...biarlah aku ni jakun ke ape ke...tak kisahlah...dah mmg aku tak pernah smpai...aku ckplah...
okeh...keadaan da setel, jom kita ke meru...
*
*
assalamualaikummmm...
best2...jumpa ngan mak teman...ada nangka, mak dia buat mee sup, dan aku telah menumpahkan air teh dalam umah dia sbb terlanggar...(apala perangai...takleh masuk majlis!!)

okeh...kita ke shah alam pulak...

tapi...

sempat lagi amek gambar kat landasan kete api y tak digunakan lagi, bergambar?wahhhh....mana boleh lepaskan peluang gini....jommmmm!!!!!

dah2...

assalamualaikummmm...
kat sini, makan2 lagi...ada soto...(hahaha...aku TERINGIN SANGAT2 nak makan)...tak kempunan dah, sbb dapat mkn soto...makan kuih raya...kenyang2...

singgah tasik shah alam, utk?apa lagi...amek gmbar lah...hahaha...pusing satu tasik, smpai 2,3 org dr kami ni dah soksahsoksah dah menahan sakit kaki...penat wooo....tersangat penat...

aku : jomlah balik, kita balik terus tau, takmo singgah2...penat dah...tak semayang asar lagi...
~jom...

notakaki : pengalaman yang sangat best, tak dijual di pasar malam mahupun di kedai makan, walaupun kaki sakit, penat, tp i'm enjoying my day...really enjoying that althought ada part y kurengg menyenangkan...takpelah...adat resam duniawi...thanks to those who involve in this experience...no word can describe how thankful am i...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now