Saturday, October 3, 2009

ke mana?

Views
hanya sekadar mengikut hayunan kaki yang entah bila kan hujung, sekadar mengikut rentak hayunan juga kedegilan hati....

hahahaha....

apala perangai...ayat nak gempak padahal kosong ajer...

sebenarnya nak cakap mcm ni...

aku keluar sorg2 ari ni, bukan jauh mana pun gi nye, dekat je, tp de gak ah kena sound ngan 2,3 org, alaa...bukan sound apa, aku paham jer...dorg risaukan aku, aku pun bukannya berani mana pun, takut2 gak, tapi ntah...degil sgt, dah cakap nak keluar, nak keluar jugak...tak kira...sekejap je kuarnye...tak beli pape, sekadar mengusha y lebih...overall...bestttt...

balik ngan semangat lain...

No comments: